check Brezplačna dostava od 139,00 €
check Vračila do 14 dni
check Plačaj v 30 dneh
check Trgovina na debelo - B2B

Pošiljanje in dostava

Katere možnosti dostave so na voljo?

Pri naročanju v naši spletni trgovini ali po telefonu lahko izbirate med več možnostmi dostave. Spoznajte jih in izberite najprimernejšo.

 


Kakšni so stroški dostave doma in v tujino?

Stroški dostave se razlikujejo glede na naročene izdelke. Trenutne stroške dostave za določen izdelek najdete na kartici izdelka pod gumbom "DODATI V KOŠARICO".

 


Dostava v tujino

Natančni stroški pošiljanja vašega naročila v države Evropske unije bodo izračunani, ko boste v postopku naročila vnesli naslov za dostavo.
Upoštevajte, da naročil ne pošiljamo v države zunaj Evropske unije.

 


Koliko časa traja obdelava naročila?

Čas izpolnitve naročila je odvisen od razpoložljivosti izdelka na zalogi. Za vsak izdelek so na voljo informacije o pričakovanem času dobave (najdete jih v tabeli pod gumbom "DODATI V KOŠARICO"). Če izdelka ni na zalogi, ga ne boste mogli dodati v košarico.

Radi bi vas opozorili, da delamo od ponedeljka do petka od 8:00 do 17:00. Obdelava naročil, oddanih med vikendi in prazniki, lahko traja nekoliko dlje kot običajno.

 


Ali bom obveščen, ko bo moje naročilo prispelo?

Po zaključku naročila vas bomo obvestili o odpremi paketa in predvidenem času dostave. Informacije bodo poslane na navedeni e-poštni naslov in telefonsko številko.

 


Ali lahko preverim vsebino paketa, preden plačam pristojbino kurirju?

Naročila dostavlja neodvisna kurirska družba. Kurir vam pred plačilom pristojbine ne dovoli odpreti paketa, saj je njegova dolžnost le, da dostavi paket nepoškodovan na navedeni naslov.

Vidite, da je paket poškodovan? Odprite ga v prisotnosti kurirja, potem ko ste plačali pristojbino in potrdili prejem. Če boste v njem našli poškodovane izdelke, boste prejeli vračilo denarja ali zamenjavo izdelkov z novimi. V primeru neskladij bo kurir pripravil zapisnik o poškodbah, ki bo podlaga za reklamacijo.

 


Ali je mogoče paket poslati na naslov, ki ni naveden med registracijo računa?

Da, paket lahko pošljete na drug naslov. Ob oddaji naročila sistem samodejno naloži podatke o naslovu, ki ste jih navedli ob registraciji računa. Če želite paket prevzeti na drugem naslovu, morate ob oddaji naročila navesti le nov naslov za dostavo.

 


Ali se lahko s kurirjem dogovorim za določen čas prevzema?

Pri oddaji naročila se s kurirjem ne morete dogovoriti za določen čas prevzema. Kurirji dostavljajo pakete od 9. do 17. ure. Nekateri kurirji vas lahko poskušajo kontaktirati po telefonu, da bi se dogovorili o podrobnostih dostave.

Nato boste imeli možnost določiti določen čas dostave.

 


Kaj se zgodi z mojo pošiljko, če me kurir ne najde na navedenem naslovu za dostavo?

Če vas kurir ne najde na navedenem naslovu za dostavo, bo pošiljka poslana na zbirno mesto DPD, kjer vas bo čakala 3 dni. Po tem času bo paket vrnjen k nam.

 


Kako lahko spremenim datum dostave naročila?

Če na dan dostave niste doma ali paketa iz katerega koli drugega razloga ne morete prevzeti od kurirja na navedenem naslovu, lahko datum dostave spremenite pri prevozniku